***{MeKaN}***
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

***{MeKaN}***

wWw.mEkAnN.mUtLuFoRuM.OrG
 
AnasayfaSERKANGaleriLatest imagesAramaKayıt OlGiriş yap

 

 Pilotlar ve Yer Ekibi

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
_sagopa_
*(YENİ-ÜYEMİZ)*
*(YENİ-ÜYEMİZ)*
_sagopa_


Mesaj Sayısı : 91
Yaş : 32
(ENERJİ) :
Pilotlar ve Yer Ekibi Left_bar_bleue1 / 1001 / 100Pilotlar ve Yer Ekibi Right_bar_bleue

(REPP) :
Pilotlar ve Yer Ekibi Left_bar_bleue1 / 1001 / 100Pilotlar ve Yer Ekibi Right_bar_bleue

(PAYLAŞIM) :
Pilotlar ve Yer Ekibi Left_bar_bleue1 / 1001 / 100Pilotlar ve Yer Ekibi Right_bar_bleue

(TAKIMI) : Pilotlar ve Yer Ekibi Fenerbahce
(ADIM) : Ad
(S.ADIM) : soyat
(YAŞIM) : düzgün yas
(NERELİ) : _*istanbul*_
(KANKA\'LIK) :
Pilotlar ve Yer Ekibi Left_bar_bleue1 / 1001 / 100Pilotlar ve Yer Ekibi Right_bar_bleue

(SİTE GÜCÜ) :
Pilotlar ve Yer Ekibi Left_bar_bleue1 / 1001 / 100Pilotlar ve Yer Ekibi Right_bar_bleue

(AVATAR) : Pilotlar ve Yer Ekibi Bayrak
Ruh Hali : Pilotlar ve Yer Ekibi Israrci
Hayvanım : Pilotlar ve Yer Ekibi Ayi_gif
Rep Puanım : 100
Ödülü : Pilotlar ve Yer Ekibi Yildiz
Kayıt tarihi : 09/09/08

mEkAnN
mEkAnN: mekann_19866

Pilotlar ve Yer Ekibi Empty
MesajKonu: Pilotlar ve Yer Ekibi   Pilotlar ve Yer Ekibi Icon_minitimeSalı Eyl. 16, 2008 5:32 pm

Pilotlar her uçuştan sonra, uçuş sırasında karşılaştıkları ve tamir
edilmesi ya da ayarlanması gereken sorunları tamir bakım personeline
bildirmek için bir form doldurur. pilotların doldurduğu bu formları
daha sonra tamir bakımcılar okur ve sorunları giderir. sonra da formun
alt kısmına gerçekleştirilen düzeltici faaliyeti yazarlar ve pilotlar
bir sonraki uçuştan önce bu formları ve tamircilerin notlarını okur.
yer personelinin ve tamir bakım personelinin espri anlayışı olmadığını
söylememek gerekir. aşağıda Quantas pilotlarının gerçek arıza ve
şikayet bildirimleri ve tamir bakım mühendislerinin tamir sonrası
cevapları yer almaktadır. bu arada, Quantas havayolları kurulduğu
günden bugüne dek hiç kaza geçirmemiş tek büyük havayolu şirketidir.

P = pilotun arıza bildirimi.
S = tamir bakımcının tamir sonrası notu.

P: sol iç tekerleğin kısmen değiştirilmesinde fayda var.
S: sol iç tekerlek kısmen değiştirildi.

P: test uçuşu ok, fakat otomatik iniş biraz sert.
S: bu uçakta otomatik iniş sistemi yok.

P: kokpitte bir şey gevşemiş.
S: kokpitte bir şey sıkıştırıldı.

P: ön camda ölü böcek var.
S: canlı böcek sipariş edildi.

P: otomatik pilotu sabit yükseklikte uçuşa ayarlayınca dakikada 100 metre alçalıyor.
S: böyle bir problem gözlenmedi. (uçak yerdeyken test edilmiş)

P: sağ tekerlek hidroliğinde yağ kaçağı olduğunu gösteren bir yağ birikintisi var.
S: yağ birikintisi temizlendi.

P: dme´´nin volümü inanılmayacak kadar yüksek.
S: dme´´nin volümü inanılabilir seviyeye ayarlandı.

P: gaz manivelası kilitleri kapatılınca manivela yerinden oynamıyor.
S: kilitler zaten o işe yarar.

P: ıff çalışmıyor.
S: ıff, off konumundayken asla çalışmaz.

P: sanırım camda çatlak var.
S: sanırım haklısın.

P: 3 numaralı motor kayıp.
S: biraz araştırınca motorun sağ kanatta takılı olduğu anlaşıldı.

P: lövyeyi ileri itince uçak saçmalıyor.
S: kendine çeki düzen vermesi, doğru dürüst uçması ve ciddi olması için uçağa ihtar verildi.

P: radardan mırıltılar geliyor.
S: radar havlaması için yeniden programlandı.

P: kokpitte fare var.
S: kedi install edildi.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Pilotlar ve Yer Ekibi
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
***{MeKaN}*** :: KomikLer :: Komik Fıkralar ve Yazılar-
Buraya geçin: